26. augusta 2010

2.vydanie Fashion Make-up

Prepáčte že som sem nedala utorok rubriku Fashion Make-up ale nemala som čas .. Tak som ju dala dnes. Namalovala som seba pretože ako môžte vidieť som v rubrike Good Looking .. na dnes to bola téma Purple day.. :*
2.vydanie
Ako prvé som si naniesla do kútika oka bielu ceruzku na vonkajšie oko som použila čiernu ceruzku.. Do kútika oka som použila biely tieň na vonkajšie oko som nanielsa slabučko- fialový tien ale pozor .. Nie na celé oko !! Dalej som naniesla obyčajný rúžovkastý rúž z Dot ale ak chcete tak v pohode môže byť aj lesk z Luxe. Na líčka som dala trošku červenkastého púdru. Na hlavu som zvolila veľkú fialovú čelenku s výrazným kvetom a nakoniec som zvolila jemne náušnice ktorénič nepokazia na elegancií .....
With love your Rosalie_30

Žiadne komentáre: