22. augusta 2010

Hair



Chceš mať krásne a zdravé vlasy? Nenadarmo sa vraví, že vlasy sú korunou krásy a tvoria najdôležitejšiu ozdobu. Môžeš mať oblečené supermoderné veci, ale keď ti budú z hlavy visieť spľasnuté, mastné, zničené a neupravené škuty, určite nikoho neoslníš.. A preto ti teraz prinášame zopár dobrých rád ako sa o ne starať tak aby boli krásne, zdravé a husté ...







1. Umývanie vlasov- Dôležité je umývať si vlasy dvakrát za sebou. Prvý raz z nich odstrániš tú najväčšiu nečistotu, druhé umývanie zmyje jej zvyšky. Voda by mala mať teplotu tela, takže nepoužívaj ani horúcu, ani studenú.
Pokožku hlavy jemne masíruj vždy smerom do jej stredu.
Občas by sa mal šampón vymeniť, najmä ak ťa po ňom začne svrbieť pokožka hlavy. Pokiaľ to situácia nevyžaduje,vlasy si netreba umývať každý deň.







2. Kondicionér- Nemala by si to s ním preháňať. Jeho nadmerné nanášanie podporuje rýchejšie mastenie vlasov. Nedávaj si ho blízko korienkov. Dbaj na to, aby si si ho poriadne spláchla, inak vlasy oťažejú a budú sa horšie upravovať.



3. Sušenie- Vlasy si po umytí na niekoľko minút zabaľ do uteráka. Ak sa nikam neponáhľaš, radšej ich nechaj vyschnúť voľne na vzduchu. Tužidlo nanášaj až na mierne vyschnuté vlasy.Určite by ti z nich nemala ešte odkvapkávať voda. Mokré
ani vlhké vlasy si nikdy nasilu nerozčesávaj. Ak sa predsa do toho pustíš, rob to jemne riedkym
hrebeňom. Najlepšie však bude, keď vyčkáš,
kým uschnú. Suché vlasy sa rozčesávajú
ľahšie. Mokré vlásky môžeš česaním
celkom zničiť... :/


4.Úprava- Ak si vlasy fúkaš cez kefu, používaš žehličku alebo si vlasy natáčaš , nezabúdaj, že tým najviac trpia končeky. Ja som si vlasy natáčala s kulmou ale moje končeky hrozne trpeli tak som preto radšej zvolila nátačky cez noc.Preto by si ich mala aspoň raz za dva mesiace skrátiť aby si ich trochu oživila. Z mojej skúsenosti mám s týmto žehlením veľmi zlé skúsenosti .. dosť som si s ním dopálila vlasy ale teraz som žehlenie vlasov trošku obmedzila a ked si vyžehlím vlásy nanesiem na ne ochranú zložku na žehlené vlasy aby tak netrpeli. Tento ochraný gél dostať v každej dobrej drogérií :P

Rady :

-Ako odstániť lupiny ? -Väčšiu lyžicu jablkového
octu nalej do vody a po
umytí si ňou opláchni vlasy
-Ako posilniť jemné vlasy?- Vlasy oblej vychladnutým
odvarom zo žihlavy

-Ako na mastné vlasy?- Použi odvar z harmančeka


With love your Pheobe_1994

Žiadne komentáre: